مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:212023-10-14سياسي

بهره برداری از 700 هزار میلیارد ریال پروژه در دومین سفر دولت سیزدهم به فارس+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز پنج شنبه، 20 مهر ماه آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران به همراه اعضای هیات دولت در سفری 2 روزه وارد شیراز شدند.

آیت الله رییسی در بدو ورود به شهر شیراز در فرودگاه شهید دستغیب این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس ، استاندار و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت و ضمن تبریک پیروزی اخیر جبهه مقاومت به مردم فلسطین و غزه و مهم شمردن تلاش های این مردم مظلوم، درباره اهداف سفر به استان فارس اظهار داشت: در دور قبلی سفر به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم آنگونه که باید با مردم دیدار و گفتگو کنیم اما در دور دوم سفر این شرایط متفاوت شده است و طی این دو روز ضمن سرکشی به شهرستان های مختلف و بررسی مصوبات دور اول، در جریان مسائل قرار خواهیم گرفت .

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم، کارها در استان به خوبی دنبال می شود و حتما بنده و همکاران به امور سرکشی خواهیم کرد.

رییس جمهور افزود: استان فارس قطب سلامت و پزشکی، قطب گردشگری، قطب علمی و فرهنگی، قطب معادن همچنین قطب کشاورزی است و ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

بهره برداری از 700 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی  در سفر دور دوم رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان پهناور فارس، 700 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 700 هزار میلیارد ریال پروژه در دومین سفر دولت سیزدهم به فارس+ فیلم

بهره برداری از 700 هزار میلیارد ریال پروژه در دومین سفر دولت سیزدهم به فارس+ فیلم