مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-07اقتصادي

کشاورزان اهری همچنان در انتظار پرداخت خسارت های بلای طبیعی


1401 انواع بلایای طبیعی را از سرمازدگی تا تگرگ، بادهای گرم و سیلاب متحمل شد و بسیاری از بهره برداران این خطه دچار خسارت شدند اما متاسفانه بنابر اعلام مسئولان، - ایسنا/آذربایجان شرقی کشاورزی شهرستان اهر در سال آبی 402-1401 انواع بلایای طبیعی را از سرمازدگی تا تگرگ، بادهای گرم و سیلاب متحمل شد و بسیاری از بهره برداران این خطه دچار خسارت شدند اما متاسفانه بنابر اعلام مسئولان، تاکنون نتوانستند غرامت های خود را از صندوق بیمه کشاورزی دریافت کنند.

اهر یکی از شهرستان های مهم در حیطه های علمی، کشاورزی، اقتصادی، سیاسی و ژئوپلیتیک در سطح استان و حتی کشور است و انسان های فرهیخته و عالم و شخصیت های سیاسی و تاریخی بسیاری در این خطه پرورش یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهر هم چنین در زمینه کشاورزی و تولید محصولات نیز جایگاه مهمی در آذربایجان شرقی دارد و سیب معروف قره قرمز و ذرت های آن زبانزد خاص و عام است اما این شهرستان در سال آبی اخیر دچار چالش های بسیاری شد که در تور رسانه ای سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به شهرستان اهر پای صحبت های مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای بررسی این وضعیت نشستیم.

علی نجفی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال کشاورزی اهر درگیر چند بلای طبیعی شد و حتی به این نتیجه رسیدیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان اهری همچنان در انتظار پرداخت خسارت های بلای طبیعی

کشاورزان اهری همچنان در انتظار پرداخت خسارت های بلای طبیعی