مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-19سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره «باران» در سالگرد حادثه حرم شاهچراغ(ع)


رییس جشنواره ادبی ملی «باران» از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره همزمان با سالگرد نخستین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

- معرفی برگزیدگان جشنواره باران در سالگرد حادثه حرم شاهچراغ(ع) ایسنا/فارس رییس جشنواره ادبی ملی باران از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره همزمان با سالگرد نخستین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

امیرحسین استقلال، رییس جهاددانشگاهی فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره ادبی ملی باران به همت معاونت فرهنگی این نهاد در سال جاری برگزار شد، گفت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره همزمان با سالگرد نخستین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره یکی از رویدادهای مهم فرهنگی جهاددانشگاهی فارس است، افزود: بحمد الهی استقبال از این جشنواره روند صعودی دارد.

استقلال تصریح کرد: در چهارمین دوره جشنواره باران که در پاییز 1401 فراخوان آن رسانه ای و با اضافه شدن بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) تا فروردین 1402 تمدید شد، شاعران از نقاط مختلف کشور تعداد 786 اثر خود را برای دبیرخانه ارسال کردند که در نهایت 533 اثر انتخاب و به مرحله داوری نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره «باران» در سالگرد حادثه حرم شاهچراغ(ع)

معرفی برگزیدگان جشنواره «باران» در سالگرد حادثه حرم شاهچراغ(ع)