مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-05اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان


اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، هشدار نارنجی هواشناسی دریایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیه ای، نسبت به مواج شدن دریا طی روزهای 5شنبه و جمعه 13 و 14 مهرماه هشدار نارنجی صادر کرد.

وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن خلیج فارس و جزایر غربی استان هرمزگان از بعد از ظهر پنج شنبه 13 مهرماه تا آخر وقت جمعه 14 بهمن ادامه خواهد داشت.

نوع مخاطره نیز وزش باد نسبتا شدید شمال غربی -جنوب غربی در محدوده 45 کیلومتر بر ساعت (در محدوده 28 نات) و افزایش ارتفاع موج تا 200سانتیمتر(7پا) در خلیج فارس و مناطق فراساحلی جزایر کیش و لاوان و عمدتا در مناطق دور از ساحل در آبهای غربی هرمزگان خواهد بود.

اختلال در تردد های دریایی شناورهای سبک در جزایر کیش و لاوان در ساعات بعدازظهر و شب  و احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری در بنادر غربی پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی و اختلال در تردد کشتیهای تجاری به سمت بوشهر و خوزستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از مخاطرات فعالیت این سامانه اعلام شده است و توصیه شده تا تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی در ساعات بعدازظهر و شب خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان