مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-23بين الملل

پنتاگون با فروش بسته تسلیحات نظامی 500 میلیون دلاری به عربستان موافقت کرد


یک آژانس وابسته به وزارت دفاع آمریکا از موافقت این وزارتخانه با فروش یک بسته تسلیحاتی 500 میلیون دلاری به عربستان در راستای سیاست خارجه و امنیت ملی این کشور خبر داد.

- یک آژانس وابسته به وزارت دفاع آمریکا از موافقت این وزارتخانه با فروش یک بسته تسلیحاتی 500 میلیون دلاری به عربستان در راستای سیاست خارجه و امنیت ملی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آژانس امنیت و همکاری دفاعی آمریکا وابسته به وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) در بیانیه ای اعلام کرد که موافقت پنتاگون با فروش بسته تسلیحات نظامی به ارزش 500 میلیون دلار به عربستان را به کنگره این کشور اطلاع داد.

این آژانس در بیانیه خود تاکید کرد، قرارداد پیشنهادی از اهداف سیاست خارجه و امنیت ملی آمریکا حمایت کرده و توانمندی عربستان در مقابله با تهدیدهای فعلی و آتی را تقویت خواهد کرد.

این موافقت در حالی انجام شد که واشنگتن در راستای عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی تلاش می کند.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پنج شنبه در گفتگویی با شبکه آمریکایی فاکس نیوز گفت: هیچ کسی نمی خواهد شاهد این باشد که عربستان منابع تامین تسلیحات خود را از آمریکا به کشور دیگری تغییر می دهد، عربستان و آمریکا روابط امنیتی با اهمیتی با یکدیگر دارند و عربستان یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون با فروش بسته تسلیحات نظامی 500 میلیون دلاری به عربستان موافقت کرد

پنتاگون با فروش بسته تسلیحات نظامی 500 میلیون دلاری به عربستان موافقت کرد