مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-14سياسي

راه سخت نامزد مورد حمایت ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان


با پیروزی «جیم جردن» در رای گیری درون حزبی جمهوری خواهان آمریکا، این قانونگذار حامی ترامپ راه سختی را برای کسب آرای کافی جهت ریاست بر مجلس نمایندگان در پیش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با توجه به اختلافات داخلی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا و حضور 212 عضو دموکرات، احتمال ناکامی مجدد نامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست مجلس نمایندگان وجود دارد.

بعد از کناره گیری استیو اسکالیس از نامزدی اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا برای ریاست این مجلس، جیم جردن قانونگذار جمهوری خواه ایالت اوهایو نامزد این منصب شد.

شبکه سی ان ان درباره وضعیت ناشی از برکناری کوین مک کارتی از ریاست مجلس نمایندگان آمریکا و رقابت برای جانشینی او نوشت: در حالی که جیم جردن به دنبال آرای کافی برای ریاست مجلس است جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در آشفتگی بسر می برند .

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان روز جمعه (دیروز) جیم جردن قانونگذار اهل اوهایو را به عنوان نامزد جدید خودشان برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب کردند.

انتخاب جردن در رای گیری مقدماتی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در شرایطی انجام شد که روز پنجشنبه استیو اسکالیس از نامزدی برای ریاست این مجلس کنار کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سخت نامزد مورد حمایت ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان

راه سخت نامزد مورد حمایت ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان