مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-12بين الملل

حکیم، جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند


رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده اند.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم با اشاره به حملات شدید هوایی رژیم اشغالگر ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر خلاف معیارهای انسانی و معاهده های بین المللی شهر غزه را به ویرانه تبدیل کرده و مردم غزه در شرایط انسانی دشوار به سر می برند.

حکیم بار دیگر خواستار اقدام جدی و مسئولانه شورای امنیت و سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و دیگر نهادهای دینی و سیاسی و انسانی در سطح جهان شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از همگان خواست که به مسئولیت خود برای نجات مردم غزه عمل و برای متوقف کردن تنش از سوی اسراییل تلاش کنند.

حکیم همچنین با توجه به انتشار اخباری درباره به پایان رسیدن آب و دارو و غذا و نیازهای معیشتی در نوار غزه که خبر از فاجعه انسانی سخت می دهد، جهانیان را به کارزار ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم، جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند

حکیم، جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند