مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-07اجتماعي

6 کیلومتر از محور شیخ علیخان به غاریخی آسفالت شد


رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون بیش از 6 کیلومتر از کل محور شیخ علیخان به غاریخی به طول 10.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا مالکی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: محور شیخ علیخان به غاریخی به طول 10.

5 کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی و گردشگری بین 12 روستا در دهستان موگویی و بخشی از راه ارتباطی بیش از 5 هزار نفر از ساکنان این روستاها است.

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم دهستان موگویی و تسهیل تردد گردشگران نسبت به انعقاد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این محور انجام شده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از 6 کیلومتر از کل محور شیخ علیخان به غاریخی به طول 10.

5 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت شده است.

مالکی بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در روزهای آتی تمامی طول محور طبق قرارداد بهسازی و روکش آسفالت می شود که با تکمیل این عملیات علاوه بر جذب گردشگر، تسهیل در تردد و کاهش استهلاک خودرو شاهد تاثیر بسیاری در کاهش مصرف سوخت خودروها نیز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کیلومتر از محور شیخ علیخان به غاریخی آسفالت شد

6 کیلومتر از محور شیخ علیخان به غاریخی آسفالت شد