مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-10ورزشي

برگزاری جشن تولد شهید «زین الدین» با حضور خانواده های شهدا در قم


جشن تولد سردار شهید «مهدی زین الدین» با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در خانه موزه شهید زین الدین قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جشن تولد سردار شهید مهدی زین الدین امشب همزمان با سالروز ولادت این شهید والامقام، با حضور خانواده های معظم 17 شهید مدافع حرم در خانه موزه شهید زین الدین شهر مقدس قم برگزار شد.

تیم برنامه منم بچه مسلمان از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن سیما در این مراسم با حضور مجریان و شخصیت های عروسکی این برنامه، به اجرای برنامه زنده شاد و مرفّح برای فرزندان شهدا پرداختند.

قصه گویی، اجرای سرود توسط گروه سرود ولایت، نقاشی، پخش کلیپ، چهره پردازی فانتزی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به برترین ها از جمله برنامه های مراسم جشن تولد شهید مهدی زین الدین بود.

همچنین در این برنامه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد، هدایایی به فرزندان شهدای مدافع حرم استان قم تقدیم شد.

گفتنی است سردار شهید مهدی زین الدین متولد 18 مهرماه 1338، فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب علیه السلام بود که در 27 آبان 1363 در مأموریتی که از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود با گروهک های ضدانقلاب درگیر و به فیض شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تولد شهید «زین الدین» با حضور خانواده های شهدا در قم

برگزاری جشن تولد شهید «زین الدین» با حضور خانواده های شهدا در قم