مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-09سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: انتفاضه جدید آغازی بر آزادی قدس شریف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: تا به امروز مقاومت هدف گذاری کرده بود که جلوی پیشروی صهیونیست ها را بگیرد ولی اکنون سرفصل جدیدی گشوده شده و دشمن صهیونیستی بشدت غافلگیر شده است.

وی با بیان اینکه تدارک دیدن چنین حمله گسترده و مهمی که با موفقیت انجام گرفت، به دقت بالا و هوشمندی خاصی نیاز داشت که مقاومت اسلامی با امکانات کم به آن دست یافت، تصریح کرد: همه ملت های مسلمان حامی این حرکت باشکوه و افتخار آفرین هستند و مقاومت اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد حمایت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: همه می بینند که یمن، عراق، ایران، سوریه و لبنان شبکه مقاومت هستند و به صورت جدی پای کار این قضیه آمده اند که انشاالله به سمت وسوی آزادسازی مناطق اشغالی بروند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ما امروز می بینیم هدف گذاری که در این مرحله شده است آزادسازی هفت شهرکی است که در دست صهیونیست ها بوده است، تصریح کرد: اینکه به قلب و عمق رژیم صهیونیستی ضربه وارد شود از ویژگی های جدید انتفاضه بود و این حرکت بسیار مبارک روحیه صهیونیست ها را خرد می کند و شرایطی را به وجود می آورد که همه سرزمین های اشغالی از دست صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: انتفاضه جدید آغازی بر آزادی قدس شریف است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: انتفاضه جدید آغازی بر آزادی قدس شریف است