مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-15اقتصادي

آمادگی عربستان برای تعریف پروژه های مشترک اقتصادی با ایران


رییس اتاق اصناف ایران، در نشست مشترک با سفیر عربستان ضمن برشمردن ظرفیت های همکاری ایران و عربستان، گفت که روابط ایران و عربستان باید دو سویه باشد.

- رییس اتاق اصناف ایران، در نشست مشترک با سفیر عربستان ضمن برشمردن ظرفیت های همکاری ایران و عربستان، گفت که روابط ایران و عربستان باید دو سویه باشد.

سفیر عربستان در ایران گفت که دو کشور ایران و عربستان اقتصاد پررونق و خلاقی دارند و می توانیم پروژه های مشترکی تعریف کنیم که امکان روابط تجاری و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان دو کشور را فراهم کند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مجتبی صفایی، رییس اتاق اصناف ایران، در  نشست مشترک با سفیر عربستان ضمن برشمردن ظرفیت های همکاری ایران و عربستان، گفت که روابط ایران و عربستان باید دو سویه باشد.

    وی با بیان اینکه بازدهی سرمایه گذاری در ایران در حوزه های مورد نظر ما کمتر از یک سال است، تصریح کرد: پیشنهاد مشخص اتاق اصناف، تشکیل یک کارگروه تخصصی برای تجار و صنعتگران عربستانی و فعالان اقتصادی ایران است.

این کارگروه می تواند در موارد مختلف محتوای تخصصی تهیه کند و آن را در سطح عالی مقامات دو کشور اجرا کند.

  در ادامه این جلسه نیز روسای اتحادیه های بلور، چینی و لوستر؛ پوشاک آجیل و شکبار؛ فرش دستباف تهران مزیت های این صنایع را در ایران توضیح دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی عربستان برای تعریف پروژه های مشترک اقتصادی با ایران

آمادگی عربستان برای تعریف پروژه های مشترک اقتصادی با ایران