مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:002023-10-15سياسي

صدور 269 مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان


از ابتدای دولت سیزدهم تا الان 269 مجوز جدید صادر کردیم و الان 473 آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم 130 درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا الان 269 مجوز جدید صادر کردیم و الان 473 آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم 130 درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.

حشمت الله معتمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر در حال ارائه دوره های آموزشی در روستای هفت چشمه هستیم، هر جایی که نیاز به اموزش داشته باشند و به ما درخواست بدهند ما در خدمت مردم هستیم.

وی ادامه داد: چندین خانه مهارت در خرم آباد و کل استان ایجاد کردیم که بتوانیم مهارت اموزی را در سطح محلات نیز داشته باشیم.

معتمدی با اشاره به این که دولت دوازدهم صدور مجوز آموزشگاهای آزاد را ممنوع کرده و انحصاری شده بود، بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم طرحی در مجلس مبنی بر تسهیل روند دریافت مجوز، تصویب شد که در حوزه وزارت کار تنها دستگاهی که مجوز صادر می کند فنی و حرفه ای است که در این حوزه خوب عمل کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا الان 269 مجوز جدید صادر کردیم و الان 473 آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم 130 درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 269 مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان

صدور 269 مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان