مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-18سياسي

علیرضابیگی: کشورهای اسلامی باید برای حمایت از حماس یکپارچه بایستند


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اتحاد غربی ها پشت سر اسراییل باید منجر به اتحاد جبهه مقابل یعنی کشورهای اسلامی و صفوف مسلمانان برای نجات نقطه ای شود که منزلت آن برابر با کعبه است.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اتحاد غربی ها پشت سر اسراییل باید منجر به اتحاد جبهه مقابل یعنی کشورهای اسلامی و صفوف مسلمانان برای نجات نقطه ای شود که منزلت آن برابر با کعبه است.

احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بر ضرورت حمایت جهان اسلام از مردم فلسطین تاکید و بیان کرد: اکنون جهان در حال حرکت به سمت صورت بندی جدید است.

بعد از جنگ اوکراین شاهد صف بندی تمام کشورهای غربی پشت اوکراین و رویارویی با روسیه بودیم ولی امروز به دنبال عملیات طوفان الاقصی این صورت بندی مدل جدیدی به خود گرفته است .

وی در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که دیگر اوکراین اهمیت سابق خود را برای غرب از دست داده و گویا اسراییل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است.

این امر حکایت از این واقعیت دارد که تمام سلطه گران خود را در قبال حیات اسراییل مسئول می دانند.

علیرضابیگی گفت: با انجام عملیات طوفان الاقصی همه دولتمردان غربی سراسیمه آمدند تا به رژیم اشغالگر قدس کمک کنند،حتی ناو آمریکایی و ارتش آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: کشورهای اسلامی باید برای حمایت از حماس یکپارچه بایستند

علیرضابیگی: کشورهای اسلامی باید برای حمایت از حماس یکپارچه بایستند