مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:522023-10-04سياسي

فرمانده سپاه هرمزگان: خوش اخلاقی در هر جایگاهی وظیفه مومن است


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هر جایگاه و موقعیتی هستیم خوش اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در همایش وحدت سران قبایل و طوایف و علمای تشیع و تسنن جنوب شرق در شهرستان جاسک اظهار کرد: به تاسی از پیامبر رحمت و الهی امروز شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار داریم و با بهره گیری از سیره گران قدر آن نور الهی ید واحده هستیم.

   فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) اسوه حسنه هستند، گفت: حضرت محمد (ص) الگویی برای تمام مردم عالم هستند و خداوند ایشان را برای تمام عالم و تمام دوران ها معرفی می کنند.

   سالاری با بیان اینکه حضرت محمد (ص) در تمام طول تاریخ اسوه و حسنه هستند، تصریح کرد: یکی از برجسته ترین ویژگی پیامبر (ص) خلق عظیم وی بود ما باید از خلق وخوی شایسته پیامبر (ص) بهره بگیریم و این اخلاقیات را در جامعه داشته باشیم و در هر جایگاه و موقعیتی هستیم خوش اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

   وی افزود: رحمت بی انتهای پیامبر (ص) از دیگر صفات برجسته ایشان است و هر کس در هر شرایطی به نبی اکرم (ص) پناه می آوردند و برای تمام عالمیان نبی رحمت هستند و تنها متعلق به برهه تاریخی خاص نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه هرمزگان: خوش اخلاقی در هر جایگاهی وظیفه مومن است

فرمانده سپاه هرمزگان: خوش اخلاقی در هر جایگاهی وظیفه مومن است