مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-17اجتماعي

طوفان گلستان را درنوردید/ وزش باد شدید و یک شب پراسترس


طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، «وزش باد شدید» از نخستین ساعات شامگاه دوشنبه در بسیاری از مناطق استان آغاز و تا نخستین ساعات بامداد امروز ادامه داشت.

- ایسنا/گلستان طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، وزش باد شدید از نخستین ساعات شامگاه دوشنبه در بسیاری از مناطق استان آغاز و تا نخستین ساعات بامداد امروز ادامه داشت.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سرعت وزش باد در برخی مناطق استان گلستان از جمله علی آبادکتول و مراوه تپه به ترتیب 83 و 76 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

وزش باد شدید سبب رعب و وحشت شهروندان و تخریب سقف برخی منازل، تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر و جاده های اصلی و شکستن شاخ و برگ درختان و سقوط به روی خودروها در معابر شهر و روستایی شد و چندین اصله درخت را از ریشه درآورد.

سقوط درختان در جاده گرگان به علی آبادکتول سبب مسدود شدن چندین نقطه از لاین جنوبی این جاده شد و مأموران شهرداری، نیروهای آتش نشانی، برق، بخشداری ها و دهیاری ها با اعمال محدودیت های موقتی ترافیکی توسط پلیس راه و راهور و نیروی انتظامی در حداقل ترین زمان ممکن اقدام به پاکسازی جاده کردند.

شدت وزش باد علاوه بر گرد و غبار، باعث قطعی چندین ساعت برق در بساری از شهرها و روستاها از جمله مرکز استان گلستان گرگان شد و در برخی مناطق بارش های پراکنده باران را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گلستان را درنوردید/ وزش باد شدید و یک شب پراسترس

طوفان گلستان را درنوردید/ وزش باد شدید و یک شب پراسترس