مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-10سياسي

طبق مصوبه مجلس برای مشترکان کم مصرف گواهی صرفه جویی صادر می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (پ) ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای مقرر کردند که آن دسته از مشترکان خانگی و صنعتی .

- نمایندگان مجلس شورای مقرر کردند که آن دسته از مشترکان خانگی و صنعتی که مصرف انرژی خود را نسبت به مصرف سال قبل خود در مدت زمان مشابه کاهش داده اند مشمول دریافت گواهی به میزان حداقل معادل انرژی صرفه جویی شده شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (پ) ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای مقرر کردند که آن دسته از مشترکان خانگی و صنعتی که مصرف انرژی خود را نسبت به مصرف سال قبل خود در مدت زمان مشابه کاهش داده اند مشمول دریافت گواهی به میزان حداقل معادل انرژی صرفه جویی شده شوند.

همچنین سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی را مکلف کردند تا نسبت به عقد قرارداد با سرمایه گذاران دولتی و غیردولتی در طرح های بهینه سازی مصرف انرژی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق مصوبه مجلس برای مشترکان کم مصرف گواهی صرفه جویی صادر می شود

طبق مصوبه مجلس برای مشترکان کم مصرف گواهی صرفه جویی صادر می شود