مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 08:302023-09-28اجتماعي

پیش بینی سیلاب و بارش تگرگ در آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز جمعه نفوذ سامانه بارشی به استان موجب بارش رگبار باران، بروز سیلاب و در نواحی مستعد بارش تگرگ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد امیدفر ، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این وضعیت تا روز یکشنبه هفته آینده در استان حاکم می شود، افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی به نسبت شدید و در برخی نواحی شمالی و شرقی استان موجب بارش باران به صورت رگبار و غرش آذرخش می شود.

وی اظهار کرد: به دنبال بارش های رگباری، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد بر این اساس مسافران و علاقه مندان به طبیعت از اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به بارش تگرگ در نواحی مستعد استان، گفت: احتمال بروز خسارت به باغات وجود دارد بنابراین کشاورزان به توصیه های کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند.

امیدفر، ادامه داد: در این مدت با توجه به وزش باد نسبتا شدید، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه های سبک وجود دارد بر این اساس محکم کردن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سیلاب و بارش تگرگ در آذربایجان شرقی

پیش بینی سیلاب و بارش تگرگ در آذربایجان شرقی