مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-12سياسي

نمی گذاریم راشد محصل از یاد برود


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از جمله اولویت های برنامه های فرهنگی توجه به منش و شخصیت دکتر راشد محصل و معرفی هرچه بیشتر ایشان به قشر جوان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از جمله اولویت های برنامه های فرهنگی توجه به منش و شخصیت دکتر راشد محصل و معرفی هرچه بیشتر ایشان به قشر جوان است.

محمود رمضانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محمدرضا راشدمحصل در خردادماه سال 1315 هجری شمسی در خانواده ای روحانی در روستای افضل آباد ماژان از توابع خوسف بیرجند متولد شد، پس از اتمام تحصیلات مقدمانی در بیرجند در سال 1333 به خدمت فرهنگ درآمد و پس از طی دوره های عالی تحصیلی در سال 1353 مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی گرفت.

وی افزود: همکاری با فرهنگستان زبان و ادبیات، عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز، همکاری با شورای کتاب کودک، تدوین دایرهالمعارف (قاموس)، تدریس در دانشگاه تبریز، همکاری با دانشکده ادبیات مشهد و دانشگاه بیرجند، عضو هسته قطب علمی فردوسی شناسی و عضو هیئت مدیره فرهنگسرای فردوسی از جمله فعالیت های این استاد فرهیخته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم راشد محصل از یاد برود

نمی گذاریم راشد محصل از یاد برود