مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-02اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی در گردنه حیران جاده اردبیل به آستارا


اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل طی اطلاعیه ای از اعمال محدودیت ترافیکی برای عبور کامیون و تریلرها در گردنه حیران جاده اردبیل به آستارا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 11 مهرماه در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

بر اساس این اطلاعیه همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (13 و 14 مهرماه) تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل - آستارا ممنوعیت دارد.

جاده اردبیل به آستارا و محدوده گردنه حیران به عنوان یکی از جاده های پر تردد در ورودی و خروجی استان اردبیل بوده که با توجه به مناظر طبیعی و زیبایی های این جاده در روزهای تعطیل و آخر هفته ها اغلب شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در این محدوده هستیم.

از طرفی دیگر علاوه بر تردد اهالی استان اردبیل از این جاده مسافران بسیاری نیز از استان آذربایجان شرقی و هم چنین استان گیلان از این مسیر استفاده می کنند و از همین رو با توجه به حجم بالای ترافیک عبوری از این جاده احداث تونل دوم حیران در حال اجرا است تا شاهد کاهش بار ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در گردنه حیران جاده اردبیل به آستارا

اعمال محدودیت ترافیکی در گردنه حیران جاده اردبیل به آستارا