مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-06حوادث

کشف 670 کیلوگرم مواد مخدر در دماوند طی 6 ماه


فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف 670 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 289 خرده فروش و معتاد طی 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سرهنگ حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ظهر امروز در سخنرانی نماز جمعه این هفته دماوند در جمع نمازگزاران اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در سراسر ایران توسط پلیس با فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است.

وی افزود: پلیس رکن مهم امنیت در کشور و امنیت زیرساخت توسعه و پیشرفت کشور است و در نبود امنیت امکان هیچ فعالیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود ندارد و افتخار می کنیم که بزرگ ترین وظیفه پلیس دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و باب شهادت در فراجا باز بوده و بیش از 13 هزار شهید در فراجا و 52 شهید پلیس در سال جاری داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: برخورد و مبارزه با جرائم به خصوص سرقت، مواد مخدر، ارازل اوباش، باندهای قاچاق و سلاح و مهمات از وظایف فراجا است و باید مراقب باشیم که امروز دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی، پیچیده و شناختی درصدد تغییر محاسبات ذهنی مسئولان و مردم است.

فاضلی خاطرنشان کرد: جریان تحریف با سیاه نمایی برای ناامید کردن مردم به خصوص جوانان به میدان آمده است که بصیرت و هوشیاری همگان را می طلبد؛ به گفته رهبری، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 670 کیلوگرم مواد مخدر در دماوند طی 6 ماه

کشف 670 کیلوگرم مواد مخدر در دماوند طی 6 ماه