مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-28سياسي

دفع 2880 حمله به جزیره خارک توسط پدافند هوایی در دوران جنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین پدافند هوایی ارتش، صبح امروز (6 مهر 1402) در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده صبح بخیر ایران اظهار داشت: - جانشین پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی ارتش به تعداد روز های جنگ از آغاز تا انتها حمله به جزیره خارک را دفع کرد، یعنی به معنای واقعی 2 هزارو هشتصد و هشتاد و هشت روز دفاع جانانه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین پدافند هوایی ارتش، صبح امروز (6 مهر 1402) در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده صبح بخیر ایران اظهار داشت: قدمت تشکیل پدافند هوایی به ویژه در ارتش به بیش از 100 سال پیش برمی گردد.

در سال 1297 خورشیدی به واسطه افزایش تجهیزات، ساختار سازمانی تقویت شد و توسعه پیدا کرد و دهه های 30 و 40 شمسی به اوج خودش رسید و در سال 1337 اولین رادار در دوشان تپه مستقر شد و این نقطه عطفی بود برای گسترش، توسعه و به روز رسانی پدافند هوایی ارتش.

جانشین پدافند هوایی ارتش ادامه داد: در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مأموریت پدافند هوایی به حراست و صیانت از مرز های هوایی و تمرکز بر پایگاه های هوایی، سطوح پروازی، انبار های مهمات و مخازن سوخت در پاگاه های هوایی ارتش محدود شده بود و بعد از پیروزی انقلاب و به ویژه بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع 2880 حمله به جزیره خارک توسط پدافند هوایی در دوران جنگ

دفع 2880 حمله به جزیره خارک توسط پدافند هوایی در دوران جنگ