مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-01حوادث

زورگیری در فلسطین تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از زورگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، - سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از زورگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از زورگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت هستند.

سرهنگ کیومرث حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: روز هشتم مهر ماه سال جاری عملیات کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در محدوده خیابان طالقانی تهران بودند که به یک موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری در فلسطین تهران

زورگیری در فلسطین تهران