مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07سياسي

شهرهای بدون شهردار؛ مسئول 4 ماه بلاتکلیفی سرآسیاب و ممبی کیست؟


رییس شورای شهر ممبی می گوید ما اعضای شورای اسلامی شهر ممبی در تاریخ 1402/02/31 شهردار منتخب خود را انتخاب کردیم و به وزارت کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ چندی پیش طی یادادشت ارسالی مخاطبین از وضعیت بلاتکلیفی شهرداری ها در 2 شهر ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمیی انتقاد شد  در آن یادداشت قید شده بود؛ با وجود اینکه مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 1402/2/23 در گفتگو با خبرنگار فارس از اخذ و تاسیس مجوز شهرداری ها در  قلعه ممبی در شهرستان بهمیی و سرآسیاب یوسفی از توابع بهمیی صادر شده است خبر داد اما حدود 6 ماه از اخذ مجوز ها گذشت اما شورای های شهر ممبی و سراسیاب یوسفی گویی خیال انتخاب شهرداران را ندارند که موجب گلایه مندی شهروندان این شهر ها شد هر چند وضعیت ظاهری و این شهر از حالت روستا و بخش هنوز خارج نشده است.

و اکنون پرسش اصلی از شورای شهرهای ممبی و سرآسیاب یوسفی این است که چرا در انجام تنها وظیفه خود ناکام مانده اند و تکلیف این جایگاه مهم اداری را مشخص نمی کنند و آیا می دانند که نبود شهردار چه آسیب ها و چه مشکلاتی را در حوزه عمران و برنامه ریزی شهری ایجاد کرده است؟ فرماندار شهرستان بهمیی بارهای بار در نشست های مختلف از این وضعیت انتقاد کرد و گفته که در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی و تقسیمات کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای بدون شهردار؛ مسئول 4 ماه بلاتکلیفی سرآسیاب و ممبی کیست؟

شهرهای بدون شهردار؛ مسئول 4 ماه بلاتکلیفی سرآسیاب و ممبی کیست؟