مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-05اقتصادي

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، خداداد مقبلی امروز در جریان بازدید از راه های ارتباطی رودسر و املش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید، امروز ما از نزدیک شاهد مشکلات راه های مواصلاتی منطقه بودیم.

  وی میانگین ضریب برخورداری راه های روستایی کشور و همچنین استان گیلان از آسفالت را 83 درصد اعلام کرد و افزود: متاسفانه میزان برخورداری راه های آسفالته روستایی در شهرستان رودسر کمتر از میانگین کشوری و حدود 72 درصد است.

  معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سرویس دهی بالای راه های استان گیلان به واسطه مسافرپذیر بودن و سطح ترافیک بالا تصریح کرد: قدمت سرویس دهی راه های استان گیلان بالای 25 تا 30 سال است و بواسطه شرایط آب و هوایی و همچنین ترافیک بالای جاده ای بنابراین سطح آسفالت های به اضمحلال رسیده که نیازمند ترمیم و بازسازی است.

  مقبلی با بیان اینکه اعتباراتی در سال 1401 برای روکش آسفالت استان گیلان ابلاغ شده و پروژه های نسبتاٌ خوبی با انتخاب پیمانکاران اجرایی شد، گفت: در سال 1402 نیز بخشی از اعتبارات ملی سازمان راهداری از منابع داخلی این سازمان برای روکش آسفالت این استان در نظر گرفته شده که اجرای پروژه ها همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است