مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-22ورزشي

احداث بزرگترین ورزشگاه کشور بر روی گسل های پایتخت!


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در برنامه تهران 20 از احداث ورزشگاهی جدید در پهنه ای که گسل های تهران در آنجا وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، فریبرز ناطقی بنیان ذار مقاوم سازی و مدیریت بحران زلزله کشور و حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از میهمانان برنامه تهران 20 شبکه پنج سیما در 29 مهر ماه بودند.

در ابتدای برنامه مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اظهار داشت: زمانی که در خصوص کوچک ترین حوادث انسانی صحبت می کنیم نباید از آن غافل شویم تا زمانی که این اطمینان را حاصل کنیم که به آن ایمنی مورد نظر دست پیدا کردیم.

باید اقداماتی را انجام دهیم بر اساس تکالیف مقرر در شورای شهر برای سازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت بحران و تکالیفی که برای مناطق شهرداری تهران هست.

یکی از کارها اطمینان حاصل پیدا کردن از اماکن و ساختمان ها مخصوصا مجموعه های پرتردد و پرمخاطب است که عموما وظیفه کنترل و پایش از جنبه حریق به عهده سازمان آتش نشانی است ولی سازمان مدیریت بحران این کار را با همکاری مرکز تحقیقات مسکن و اداره مربوط به وزارت راه و شهرسازی باید دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین ورزشگاه کشور بر روی گسل های پایتخت!

احداث بزرگترین ورزشگاه کشور بر روی گسل های پایتخت!