مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-24سياسي

پروژه های شهرداری سنندج، کاری جهادی در راستای نیازهای شهر است


استاندار کردستان با اشاره به اینکه مجموعه پارک روجیار از نظر سرعت کار و نوع طراحی جز کارهای فوق العاده و کم سابقه و نشان از تعهد و توانایی مدیریت شهری است، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به اینکه مجموعه پارک روجیار از نظر سرعت کار و نوع طراحی جز کارهای فوق العاده و کم سابقه و نشان از تعهد و توانایی مدیریت شهری است، گفت: دو پروژه پارک 20 هکتاری روجیار و پارک 36 هکتاری پیرچنار کار جهادی و در راستای نیازهای شهر و استان است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در جریان بازدید از پروژه های پارک روجیار و پارک پیرچنار که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت اظهار کرد: همانطور که اول سال اعلام کردیم امسال سال شکوفایی عمرانی استان است و فعالیت های بزرگ عمرانی در استان شکل گرفته و کلان پروژه های ما در استان یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد.

به گفته وی، اجرای پروژه های مختلف و بهره برداری از آنها به صورت متوازن در نقاط مختلف شهر سنندج امروز یک رضایتمندی خوبی را بین مردم در حاشیه شهر، هسته مرکزی و غیره ایجاد کرده است.

استاندار کردستان در مورد روند بازدید از دو پارک 20 هکتاری روجیار و 36 هکتاری پیرچنار عنوان کرد: این دو پروژه از پروژه های بسیار محوری و مهم و با اهداف متعدد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری سنندج، کاری جهادی در راستای نیازهای شهر است

پروژه های شهرداری سنندج، کاری جهادی در راستای نیازهای شهر است