مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-19سياسي

طرد اتباع بیگانه غیرمجاز البرز با جدیت در حال اجراست


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: موضوع طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان با جدیت در حال اجرا است و مراحل قانونی این امر طی می شود.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: موضوع طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان با جدیت در حال اجرا است و مراحل قانونی این امر طی می شود.

مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان البرز که روز پنجشنبه 27 مهرماه 1402 با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به اتحاد، همدلی و روحیه جهادی و ایثارگری حاکم در استان اشاره کرد و افزود: ضمن اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب به فلسطین را محکوم می کنیم، امید است وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عنوان که تا 25 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی در دنیا باقی نمی ماند هر چه سریع تر محقق شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و بیانات مقام معظم رهبری در 4 مولفه مهم امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت، ادامه داد: امسال حضور پرشور مردم البرز در انتخابات پیش رو متمایز و باشکوه تر خواهد بود چراکه رتبه اول کشور در پیش ثبت نام های مجلس شورای اسلامی با 1434 نفر در البرز نویدی در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرد اتباع بیگانه غیرمجاز البرز با جدیت در حال اجراست

طرد اتباع بیگانه غیرمجاز البرز با جدیت در حال اجراست