مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-19سياسي

گفتمان مقابله با رژیم صهیونیستی گفتمان مقاومت است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اقدام نخبگان سیاسی، علمی، قومی و مذهبی کشور و خصوصاً استان که با موضع گیری های هوشمندانه و با برگزاری چندین همایش و تجمع در محکومیت وحشی گری های رژیم صهیونیستی و حمایت از مسلمانان فلسطین قابل تقدیر است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اقدام نخبگان سیاسی، علمی، قومی و مذهبی کشور و خصوصاً استان که با موضع گیری های هوشمندانه و با برگزاری چندین همایش و تجمع در محکومیت وحشی گری های رژیم صهیونیستی و حمایت از مسلمانان فلسطین قابل تقدیر است.

رضا شریفی شامگاه چهارشنبه 26 مهر در اجتماع جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به امدادگران و غیرنظامیان با اشاره به رشادت های جبهه مقاومت فلسطین اظهارکرد: وجدان های بیدار که دلشان برای صلح و امنیت جهان می تپد فارغ از نژاد، قوم، دین و مذهب همه نگران وضعیت مردم مظلوم غزه هستند.

وی بیان داشت: یک رژیم غاصب، اشغالگر و کودک کش تحت حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر با توحش مدرن هر روز جنایت می آفریند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه های رژیم غاصب اسراییل در چند دهه گذشته با خطاب قرار دادن جوانان تصریح کرد: طرح ابراهیم برای عادی سازی روابط با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقابله با رژیم صهیونیستی گفتمان مقاومت است

گفتمان مقابله با رژیم صهیونیستی گفتمان مقاومت است