مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-30حوادث

تجهیزات آتش نشانی قوچان کمتر از حداقل استانداردهای لازم است


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قوچان گفت: شهر قوچان دارای سه ایستگاه آتش نشانی با تنها یک ماشین سنگین به همراه دو دستگاه قدیمی پشتیبان، - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قوچان گفت: شهر قوچان دارای سه ایستگاه آتش نشانی با تنها یک ماشین سنگین به همراه دو دستگاه قدیمی پشتیبان، دو ماشین نیمه سبک و یک ماشین نیمه سنگین است که این میزان کمتر از حداقل استانداردهای لازم است.

کمال علیزاده هشتم مهرماه در نشست خبری خود با خبرنگاران با تأکید بر اینکه جهت کاهش مزاحمت های تلفنی با آتش نشانی باید فرهنگ سازی شود، افزود: طی 6 ماهه نخست امسال 7 هزار و 573 مورد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی قوچان ثبت شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 374 عملیات توسط نیروهای سازمان آتش نشانی قوچان انجام شد که از این میان بیشترین میزان متعلق به نجات حیوانات با 103 مورد عملیات و کمترین آن با 5 مورد به حوادث مرتبط با گازگرفتگی و نشتی منجر به فوت اختصاص داشت.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قوچان همچنین بیان کرد: 34 مورد اطفای حریق منازل مسکونی، 21 اطفای حریق مزارع و باغات و خرمن، 35 اطفای حریق علف های هرز و مواد زائد، 12 اطفای حریق در فضای سبز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی قوچان کمتر از حداقل استانداردهای لازم است

تجهیزات آتش نشانی قوچان کمتر از حداقل استانداردهای لازم است