مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:012023-10-08اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز زنجان: سیستم گرمایشی ادارات و شرکت ها دوگانه سوز می شود


رحیم سلیمانی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت وگو با فارس با توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در راستای استفاده بهینه از انرژی اظهار داشت: با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی سعی داریم، درصد مشترکانی را که الگوی مصرف را رعایت می کنند افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت دانش آموزان در راستای فرهنگ سازی رعایت الگوی صحیح مصرف در غالب همیاران گاز افزود: برای کاهش مصرف سوخت خانگی، این طرح در مدارس استان از سال 1387 کلید خورد و بازتاب بسیار مناسبی در عمر 14 ساله خود داشته است.

وی آموزش مدیران و معاونان مدارس را از دیگر برنامه های فرهنگی- آموزشی گاز استان در راستای مدیریت هر چه بهتر مصرف ایمن و بهینه گاز عنوان کرد و یادآور شد: اجرای این طرح می تواند، علاوه بر کاهش مصرف گاز طبیعی در داخل مدارس، فرهنگ رعایت الگوی صحیح مصرف خانگی و تجاری را در جامعه تحت تاثیر قرار دهد.

*مدارس، واحدهای پرمصرف گاز  سلیمانی نژاد با بیان اینکه به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم مدارس، یکی از واحدهای پر مصرف گاز محسوب می شوند، افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب مانند دوگانه سوز کردن سیستم گرمایشی مدارس باید در دستور کار مدیران و مسئولان مربوط قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز زنجان: سیستم گرمایشی ادارات و شرکت ها دوگانه سوز می شود

مدیرعامل شرکت گاز زنجان: سیستم گرمایشی ادارات و شرکت ها دوگانه سوز می شود