مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 19:512023-09-24اقتصادي

بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز استان بوشهر در کجا ثبت شده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری استان بوشهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمارهای به دست آمده از 60 سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان بوشهر، طی 6 ماه ابتدای سال جاری 77 میلیون و 972 هزار و 59 تردد انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 90 درصد ترددها مربوط به خودروهای سبک بوده است، افزود: پرترددترین ساعات روز معمولا بین ساعات 18 الی 19 بوده است؛ طی این مدت بیشترین تردد جاده ای در ورودی بوشهر و کمترین تردد نیز در محور گناوه- سیاه مکان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: طی این مدت بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز در ورودی بوشهر و محور دیلم-هندیجان و بالعکس رخ داده است.

به گفته اخترشناس، در حال حاضر 19 دوربین نظارت تصویری، 53 سامانه ثبت تخلف و 60 سامانه ترددشمار کار نظارت بر تردد خودروها و تخلفات آنها را در راه های بوشهر ثبت می کنند.

وی افزود: پشتیبانی و نگهداری هفت تابلوی پیام متغیر و چهار سامانه توزین بار در حین حرکت از دیگر تجهیزات هوشمند مرکز مدیریت راههای استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز استان بوشهر در کجا ثبت شده است؟

بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز استان بوشهر در کجا ثبت شده است؟