مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-29سياسي

ایجاد و تقویت وحدت نیازمند نگاه معرفتی عمیق است


برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امروز 7 مهر در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) با بیان اینکه امروز روز معرفت دینی به حضرت ولی عصر (عج) است و باید به سمتی حرکت کنیم که همه توجه به سوی امام زمان باشد، اظهار کرد: فرهنگ مهدویت نیازمند کسب معرفت دینی حضرت ولی عصر (عج) است، نشانه و علاقه به ولی عصر آن است که در عمل و رفتار منتظر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت، افزود: وحدت باید براساس اسلام و اعتصام به حبل الله باشد، طبق آیه 103 سوره مبارکه آل عمران وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید، باید به تحقق عملی وحدت توجه کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در کشوری زندگی می کنیم که زیر پرچم اسلام در عمل وحدت اسلامی به نمایش گذاشته شده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی صرفنظر از مسئله مذهب، هر جا ندای مظلومی را می شنویم به یاری مظلومان می شتابیم که در راس آن جبهه مقاومت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و تقویت وحدت نیازمند نگاه معرفتی عمیق است

ایجاد و تقویت وحدت نیازمند نگاه معرفتی عمیق است