مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-16فرهنگي

بازدید مدیرکل ارشاد خراسان رضوی از نمایشگاه 2532 شهید دیار سلسله الذهب


محمد حسین زاده از نمایشگاه رزمی، فرهنگی کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب بازدید کرد.

- محمد حسین زاده در بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: نمایشگاه رزمی، فرهنگی کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب طوری طراحی و اجرا شده که برای نسل نوجوان و جوان جذابیت بسیار دارد.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان افزود: در بخش هایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی کنگره 2532 شهید دیار سلسله الذهب مفاهیم، ایده های نو و خلاقیت های ویژه ای وجود دارد که سبب تفکر و تامل مخاطب می شود.

وی تاکید کرد: بخش عکس مادران و همسران شهدای نیشابور بزرگ، اثر عکاس نیشابوری مرتضی امین الرعایایی، طراحی بی سیم ها و نیز سنگرهایی که برای مناجات طراحی کرده بودند از بخش های بسیار جذاب و خلاقانه نمایشگاه بود که بیشتر از دیگر قسمت های نمایشگاه جلب توجه می کرد.

نمایش میدانی صدای پای عشق حسین زاده پس از بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب به مدت 2 ساعت به تماشای نمایش میدانی صدای پای عشق نشست و بیان کرد: نمایش میدانی صدا پای عشق یکی از نمایش های خوب کشور بود چرا که کاملا مبتنی بر هویت و زیست بوم شهرستان طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل ارشاد خراسان رضوی از نمایشگاه 2532 شهید دیار سلسله الذهب

بازدید مدیرکل ارشاد خراسان رضوی از نمایشگاه 2532 شهید دیار سلسله الذهب