مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-22پزشكي

دانشگاه محلی برای نخبه پروری و پیشرفت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه محلی برای نخبه پروری، حل مسائل و پیشرفت استان و کشور است، گفت: ازاین جهت رشد و توسعه دانشگاه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در آیین استقبال از دانشجویان پزشکی جدیدالورود به دانشگاه در دانشکده پزشکی با اشاره به ظرفیت بی نظیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: صبر و استقامت در کنار ایمان و شجاعت مهم ترین شخیصه یک پزشک است.

  وی با اشاره به بحران کرونا و اقدامات انجام شده در آن دوران افزود: پزشکان و کادر درمان در بحران کرونا، جنگ را به معنای واقعی کلمه درک کردند چون پزشکان در آن زمان، شناخت کافی از این بیماری و راه های درمان آن نداشتند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بیان اینکه مجموعه دانشگاه در برابر حقوق و رفاه دانشجویان از خانواده ها مسؤولیت بیشتری دارد، بیان کرد: دانشگاه از ماه ها پیش به دنبال فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور دانشجویان بوده است.

  آشوبی با بیان اینکه دانشجویان پزشکی، در طول تحصیل و خدمت ایام پرفرازونشیبی را متحمل خواهند شد، گفت: این ایام جز با مقاومت، صبر و تلاش مضاعف سپری نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محلی برای نخبه پروری و پیشرفت است

دانشگاه محلی برای نخبه پروری و پیشرفت است