مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-20اقتصادي

منطقه 60 هکتاری امیدیه سالها بدون آسفالت+فیلم


منطقه 60 هکتاری امیدیه که در مجاورت فرودگاه امیدیه و برخی واحدهای شرکت نفت قرار دارد پس از چند سال از سکونت ساکنان، آسفالت نشده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از امیدیه، یکی از مناطق امیدیه که هنوز پس از چند سال سکونت ساکنان، خیابان های آن آسفالت نشده منطقه یا سایت 60 هکتاری امیدیه در مجاورت فرودگاه امیدیه و برخی واحدهای شرکت نفت است.

سایت 60 هکتاری امیدیه از مناطقی است که در سال 1385 ساخت آن شروع و از دهه 90 یا کمتر خریداران این خانه ها در این منطقه سکونت را شروع کردند.

در آستانه زمستان و نزدیک شدن بارش های زمستانی قطعاً آسفالت نبودن خیابان های این منطقه مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورد اما خبری از آسفالت این منطقه نیست.

چند روز قبل بود که اطلاعیه ای از سوی فرمانداری امیدیه پخش شد که در آن از شرکت های مختلف برای آسفالت منطقه 60 هکتاری دعوت شده و گفته شده بود: با توجه به تجدید مناقصه آسفالت معابر منطقه 60 هکتاری، از همه شرکت های توانمند و صلاحیت دار منطقه دعوت به عمل می آید تا در جهت رفع مشکلات منطقه مذکور در این مناقصه در روزهای آینده مشارکت نمایند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده بود: مشکل آسفالت معابر منطقه 60 هکتاری مدتها است که موجب به زحمت افتادن مردم و ساکنین این سایت مسکن مهر شده است که با تلاش مسئولین شهرستان در جهت جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 60 هکتاری امیدیه سالها بدون آسفالت+فیلم

منطقه 60 هکتاری امیدیه سالها بدون آسفالت+فیلم