مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-09سياسي

هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم انتخاب شدند


عباس حمیدیان، ابوالفضل بهرامیان، سید حسین موسوی رابطی، محمد حسین مقدم، غلامرضا تفتی، عبدالسعید حقیقی مقدم، روح الله ثانی و جواد اشعری در جلسه ای با حضور فرماندار قم به عنوان اعضای هیئت اجرایی در شهر قم انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه قم، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر محورهای مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم در حوزه انتخابات اظهار کرد: اسفندماه سال جاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم درپای صندوق های رای باشیم.

وی با بیان اینکه آخرین تغییرات در قوانین مربوط به انتخابات در انتخابات پیش رو اعمال می شود، گفت: حضور ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همواره پرشور و اثر بخش بوده است و انتخابات نیز مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است.

فرماندار قم با تاکید براهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات گفت: مشارکت حداکثری یکی از مؤلفه های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم انتخاب شدند

هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم انتخاب شدند