مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:272023-10-17بين الملل

فشار برخی از نمایندگان دموکرات به بایدن برای متوقف کردن جنگ علیه فلسطینیان


برخی از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، رییس جمهور این کشور را تحت فشار قرار داده تا از رژیم صهیونیستی بخواهد از تداوم جنگ علیه فلسطینیان عقب نشینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی از قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تحت تاثیر شرایط وخیم ناشی از خشونت های گسترده رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها از دولت بایدن خواسته اند تا رژیم صهیونیستی را مجبور به برقراری آتش بس کرده و هر چه سریع تر زمینه کاهش تنش ها میان فلسطین و این رژیم را فراهم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، برخی از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا که پیشتر در اظهاراتی از حقوق مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کرده بودند، در چارچوب قطعنامه ای از دولت بایدن خواسته اند تا ضمن تلاش برای متوقف کردن جنگ، کمک های بشردوستانه خود را برای نجات زندگی افراد بیشتری به غزه و برای غیرنظامیان فلسطینی ارسال کند.

این درخواست در حالی مطرح می شود که طبق گزارش آسوشیتدپرس، بیش از 4 هزار نفر در جریان درگیری های میان حماس و رژیم صهیونیستی کشته اند و وزارت بهداشت فلسطین هم ضمن اشاره به آمار بالای جان باختگان غیرنظامیان فلسطینی اعلام کرده است که تاکنون بیش از 2 هزار و 700 نفر فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند؛ ضمن اینکه نزدیک به 9 هزار 700 فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار برخی از نمایندگان دموکرات به بایدن برای متوقف کردن جنگ علیه فلسطینیان

فشار برخی از نمایندگان دموکرات به بایدن برای متوقف کردن جنگ علیه فلسطینیان