مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 02:102023-09-25اقتصادي

کاهش قیمت میوه های پاییزی و نیز تولیدات میوه و صیفی جات در خراسان رضوی


با توجه به تولیدات خاصی که در مشهد داریم و همچنین با توجه به سرمایی که در زمستان گذشته پشت سر گذاشتیم، افزایش تولیدی در خصوص اقلام میوه و صیفی جات نداشتیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: با توجه به تولیدات خاصی که در مشهد داریم و همچنین با توجه به سرمایی که در زمستان گذشته پشت سر گذاشتیم، افزایش تولیدی در خصوص اقلام میوه و صیفی جات نداشتیم.

تولیدات استان افزایشی نبوده است و به دلیل مسائل کمبود آب حتی می توانیم بگوییم تولیداتمان کمتر هم شده است! محمد قنبری شکوه در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت برخی از انواع میوه و صیفی جات، با اشاره به روند کاهشی قیمت ها اظهار کرد: در حال حاضر در برخی اقلام حدود 10 تا 20 درصد کاهش قیمت داریم.

وی با اشاره به وجود سه قلم میوه درجه یک، درجه دو و ممتاز، تصریح کرد: سهم میوه های ممتاز در میادین بالا نبوده و به عنوان مثال شاید از 100 تن بار میوه، 5 تن ممتاز اعلام شود و مابقی باری که در سطح شهر عرضه می شود، عمدتا بین درجه یک و درجه دو است؛ کیفیت اقلام درجه دو نیز در سطح مطلوبی است.

رییس اتحادیه بارفروشان مشهد با بیان این که فعلا افزایش قیمتی پیش بینی نمی شود، خاطرنشان کرد: فعلا افزایش قیمتی پیش بینی نمی شود، مگر این که به عنوان مثال سازمان هواشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت میوه های پاییزی و نیز تولیدات میوه و صیفی جات در خراسان رضوی

کاهش قیمت میوه های پاییزی و نیز تولیدات میوه و صیفی جات در خراسان رضوی