مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-19اقتصادي

صادرات 9 میلیون دلاری شرکت های تعاونی گلستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در 6 ماه اول امسال ، تولیدات شرکت های تعاونی گلستان به ارزش 9 میلیون و 735 هزار دلار به کشورهای مختلف صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس،حسینعلی خواجه مظفری صبح امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهارکرد: رویکرد و فعالیت های شرکت های تعاونی استان گلستان از سنتی به دانش بنیان تغییر کردهاست و در حال حاضر پنج شرکت تعاونی دانش بنیان در استان گلستان فعال،دو شرکت تعاونی دانش بنیان در حال ثبت و دو شرکت تعاونی نیز نشان خلاقیت دارند.

وی تصریح کرد:در حال حاضر 124 شرکت تعاونی دانش بنیان در کشور فعال است که از این تعداد 9 شرکت تعاونی دانش بنیان در استان گلستان فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: استان گلستان جزو هفت استان تعاونی صادرات محور است و در 6 ماه اول امسال تولیدات شرکت های تعاونی استان به ارزش 9 میلیون و 735 هزار دلار به کشورهای منطقه و حتی اروپایی صادر شده است که نسبت به سال قبل در مدت مشابه 25 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در سفر یک روزه وزیر کشور به استان گلستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، از دو واحد تولیدی، شرکت تعاونی تولید صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 9 میلیون دلاری شرکت های تعاونی گلستان

صادرات 9 میلیون دلاری شرکت های تعاونی گلستان