مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-24سياسي

جزییات پرداخت وام به سربازان ماهر در سال 1402


فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که پرداخت وام خود اشتغالی و کارآفرینی به سربازان ماهر پس از پایان خدمتشان برای امسال هم اجرا خواهد شد.

- فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که پرداخت وام خود اشتغالی و کارآفرینی به سربازان ماهر پس از پایان خدمتشان برای امسال هم اجرا خواهد شد.

سردار محمدجواد زاده کمند در گفت وگو با ایسنا، درباره پرداخت وام کارآفرینی و خوداشتغالی به سربازان ماهری که خدمت سربازیشان به پایان رسیده است، گفت: از جمله هداف تشکیل قرارگاه مهارت آموزی سربازان، خوشایندسازی سربازی و حمایت از اشتغال سربازان پس از پایان خدمت است.

در همین راستا نیز قرارگاه فعالیت های مختلفی را در دستورکار خود قرار داده است که یکی از این اقدامات پرداخت وام خوداشتغالی یا همان کارآفرینی به سربازان ماهر پس از پایان خدمت است.

وی درباره اینکه آیا در سال 1402 وامی برای مهارت آموزی سربازان پرداخت می شود یا خیر گفت: برای سال 1402 هم حتما این موضوع را خواهیم داشت و ما الزامات این کار را انجام می دهیم تا ان شاءالله این وام به سربازان ماهر پرداخت شود.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه چه زمانی روند اعطای وام به سربازان ماهر آغاز خواهد شد، گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت وام به سربازان ماهر در سال 1402

جزییات پرداخت وام به سربازان ماهر در سال 1402