مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-02بين الملل

نصرالله: آمریکا مسئول نخست بحران سوریه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان روز دوشنبه به مناسب سالروز میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) به سخنرانی پرداخت.

- سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان روز دوشنبه در سخنرانی با اشاره به بحران پناهجویان سوریه در لبنان گفت که آمریکا مسئول نخست بحران سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان روز دوشنبه به مناسب سالروز میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای این سخنرانی به مسرام باشکوه و بزرگی که در یمن به مناسبت سالروز میلاد پیامبر برگزار شد اشاره کرد و گفت که این مراسم تحت شرایطی برگزار شد که یمنی ها در شرایط بسیار سختی قرار دارند.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: مسلمانان در دو عید سعید فطر و قربان، گرد هم می آیند و تمام مسلمانان در این عید ها خوشحال هسند و از جمله روز هایی که مسلمانان به آن افتخار می کنند سالروز میلاد پیامبر و مبعث نبوی است .

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امام خمینی روز بعثت پیامبر را بزرگترین روز در تمام جهان می دانستند .

دبیر کل حزب الله لبنان در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به انفجار اخیر در پاکستان گفت: اقدام قاتلان جنایتکار تکفیری که به منفجر کردن مساجد اهل سنت در پاکستان به بهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: آمریکا مسئول نخست بحران سوریه است

نصرالله: آمریکا مسئول نخست بحران سوریه است