مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-11سياسي

خط انتقال آب شرب از سد درودزن به شهر لپویی افتتاح می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان از بهره برداری فاز اول انتقال آب سد درودزن به شهر لپویی شهرستان زرقان به طول 8500 متر در سفر هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان از بهره برداری فاز اول انتقال آب سد درودزن به شهر لپویی شهرستان زرقان به طول 8500 متر در سفر هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شکرپور امروز، 19 مهرماه با اشاره به حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشور در شهرستان زرقان همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس گفت: فاز اول پروژه انتقال آب سد درودزن به شهر لپویی، همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: فاز اول انتقال آب به دو قسمت تقسیم می شود که قسمت اول به طول 3500 متر و قسمت دوم به متراژ 5000 مترمربع انجام شده است.

سرپرست فرمانداری زرقان اظهار کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد تومان انجام شد که بیش از 2 میلیارد آن توسط خیر و 3.

5 میلیارد تومان آن توسط شرکت آبفا شهرستان و مابقی توسط شورای اسلامی شهر لپویی تأمین شده است.

شکرپور همچنین گفت: به زودی عملیات فاز دوم و اصلی انتقال آب به مخازن شهر لپویی و شهرک امام رضا(ع)، شامل اجرای 4 کیلومتر شبکه و ساخت ایستگاه پمپاژ و مخزن 100 متر مکعبی، با مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب شرب از سد درودزن به شهر لپویی افتتاح می شود

خط انتقال آب شرب از سد درودزن به شهر لپویی افتتاح می شود