مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-21سياسي

فرصت افزایی و تهدیدزدایی توأمان راهگشای موضوع اتباع خارجی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت افزایی و تهدیدزدایی توامان راهگشای موضوع اتباع خارجی است، گفت: قانون زیر ساخت اصلی لازم برای مدیریت در حوزه اتباع خارجی است.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت افزایی و تهدیدزدایی توامان راهگشای موضوع اتباع خارجی است، گفت: قانون زیر ساخت اصلی لازم برای مدیریت در حوزه اتباع خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در تشریح وضعیت اتباع خارجی در کشور که این روزها بسیار مورد بحث و مجادله است، گفت: عصر حاضر به دلیل افزایش چشمگیر تعداد مهاجران در سطح جهان در حوزه های داخلی و خارجی و تبعات و پیامدهای گسترده آن، از سوی برخی از اندیشمندان عصر مهاجرت نامگذاری شده است.

ارزیابی های صورت گرفته در مورد مهمترین چالش های جهانی، حاکی از آن است که در آینده بر اهمیت این موضوع خطیر افزوده خواهد شد.

به نحوی که در حال حاضر پس از تغییرات اقلیمی، مهمترین چالش بلندمدت جهان، مقوله مهاجرت است.

وی با اشاره به چالش های مرتبط با پدیده مهاجرت تاکید کرد: به طور قطع، رفع چالش های این حوزه، نیازمند مشارکت و همکاری کشورهای مختلف اعم از مهاجر فرست و مهاجرپذیر و همچنین مهاجران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت افزایی و تهدیدزدایی توأمان راهگشای موضوع اتباع خارجی است

فرصت افزایی و تهدیدزدایی توأمان راهگشای موضوع اتباع خارجی است