مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-22پزشكي

5 درصد پزشکان متخصص گلستانی با بیمه ها قرارداد منعقد نمی کنند


سید محمد حسینی، مدیر کل بیمه سلامت گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: به رغم مذاکرات و پیشنهادات متعدد حدود 60 پزشک متخصص و فوق تخصص در استان گلستان با بیمه سلامت قرارداد منعقد نمی کنند و مقرر شده است اسامی این پزشکان .

- مدیر کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به انعقاد قرارداد با 1270 پزشک متخصص و فوق تخصص در این استان با بیمه سلامت گفت: 5 درصد پزشکان حاضر به انعقاد قرارداد نمی شوند که اسامی آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

سید محمد حسینی، مدیر کل بیمه سلامت گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: به رغم مذاکرات و پیشنهادات متعدد حدود 60 پزشک متخصص و فوق تخصص در استان گلستان با بیمه سلامت قرارداد منعقد نمی کنند و مقرر شده است اسامی این پزشکان با استفاده از ظرفیت های ممکن اطلاع رسانی شود.

وی گفت: با توجه به خلاهای قانونی هیچ اهرمی برای اعمال فشار بر این پزشکان وجود ندارد تا امکان بهره مندی حداکثری بیماران از ظرفیت همه پزشکان محقق شود.

حسینی گفت: در حال حاضر 1270 پزشک متخصص و فوق تخصص با بیمه سلامت گلستان قراردارند و مطالبات و حق السهم بیمه خود را به صورت ماهانه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد پزشکان متخصص گلستانی با بیمه ها قرارداد منعقد نمی کنند

5 درصد پزشکان متخصص گلستانی با بیمه ها قرارداد منعقد نمی کنند