مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-15فرهنگي

عکاس چهارمحال و بختیاری به نمایشگاه و مسابقه عکس«ایران من» راه یافت


احمد تاجی هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری با سه اثر به سومین نمایشگاه و مسابقه «ایران من» در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ، دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، اسامی هنرمندان عکاس راه یافته به سومین نمایشگاه و مسابقه عکس ایران من را به عنوان یکی از بخش های جانبی این جشنواره منتشر کرد که در این میان نام احمد تاجی عکاس چهارمحال و بختیاری نیز دیده می شود.

تاجی در این رویداد هنری که با محوریت آداب و رسوم و فرهنگ های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت های گردشگری و جاذبه های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران برگزار می شود با سه اثر تفنگ پدری ، به سوی نور و عشق شرکت کرده است.

عکس های این هنرمند چهارمحال و بختیاری به همراه عکس های پذیرفته شده از 19 هنرمند دیگر از 27 مهرماه تا دوم آبان ماه در حاشیه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در نمایشگاه و فروشگاه ایران من به نمایش گذاشته می شود.

مجتبی آقایی سربرزه، منصوره معتمدی و سیدعباس میرهاشمی مسئولیت انتخاب و داوری عکس های سومین نمایشگاه و مسابقه عکس ایران من را عهده دار هستند.

پایان پیام/ 68040


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس چهارمحال و بختیاری به نمایشگاه و مسابقه عکس«ایران من» راه یافت

عکاس چهارمحال و بختیاری به نمایشگاه و مسابقه عکس«ایران من» راه یافت