مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-05بين الملل

«ریسِت فرانسوی» به سبک ماکرون؛ دیگر از تماس تلفنی با پوتین خبری نیست


به گفته منابع، تعامل جدید و ظریف تری که ماکرون به تازگی دنبال می کند، نشان دهنده تغییر او نسبت روزهایی است که این رییس جمهوری فرانسه فکر می کرد با تماس های تلفنی منظم می تواند نظر پوتین را درباره حمله به اوکراین تغییر دهد.

- ریسِت فرانسوی به سبک ماکرون؛ دیگر از تماس تلفنی با پوتین خبری نیست به گفته منابع، تعامل جدید و ظریف تری که ماکرون به تازگی دنبال می کند، نشان دهنده تغییر او نسبت روزهایی است که این رییس جمهوری فرانسه فکر می کرد با تماس های تلفنی منظم می تواند نظر پوتین را درباره حمله به اوکراین تغییر دهد.

عدم حضور او در نشست مجمع عمومی سازمان ملل هم مدرکی تازه از خویشتن داری جدید او را روایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در دوره اول ریاستش به سفر به تمامی کشورهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا اشاره کرده بود اما این پیش درآمدها همیشه به نتیجه نمی رسند.

اکنون، با توجه به آنکه آلمان مشغول دغدغه های خود است، رییس جمهوری فرانسه خود را رهبر اتحادیه اروپا در نظر گرفته که مدت ها معتقد بود می تواند باشد.

در حوزه های مختلف از سیاست دفاعی گرفته تا سیاست صنعتی، مقامات آشنا با عملکرد داخلی اتحادیه اروپا می گویند که ماکرون به ندرت دیگر درباره این ابتکارعمل ها حرف می زند و در حالی که روابط تیره او با اولاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ریسِت فرانسوی» به سبک ماکرون؛ دیگر از تماس تلفنی با پوتین خبری نیست

«ریسِت فرانسوی» به سبک ماکرون؛ دیگر از تماس تلفنی با پوتین خبری نیست