مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-22سياسي

زیرساخت های ضعیف اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اردوگاه استان در مقایسه با بقیه استان ها زیرساخت های ضعیف تری دارد که باید همه بخش های خراسان جنوبی برای تقویت این زیرساخت ها همکاری کنند تا به بهترین شکل از آن بهره برداری کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد رضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در جلسه قرارگاه استانی راهیان نوز اظهارداشت: 10 هزار نفر امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که با توجه به شرایط فرهنگی بیشترین تمرکز بر قشر دانشجو و دانش آموز است.

وی سهمیه بسیج اقشار، محلات، دانشجویان و دانشگاه ها را به تفکیک 2 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 500 نفر هم برای خانواده ها سهمیه در نظر گرفته شده، بقیه نیز سهمیه عوامل و کارکنان دستگاه های اجرایی خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  اولین کاروان راهیان نور حدود 20 روز آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد و با توجه به شرایط آب و هوایی تا پایان اسفند ماه اعزام ها به انجام برسد.

سردار مهدوی گفت: اردوگاه خراسان جنوبی در مقایسه با بقیه استان ها زیرساخت های ضعیف تری دارد که باید همه بخش های استان برای تقویت این زیرساخت ها همکاری کنند تا به بهترین شکل از آن بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ضعیف اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی

زیرساخت های ضعیف اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی