مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-22بين الملل

اوکراین یا اسراییل، کدام یک اولویت آمریکاست؟


سفر بایدن و نخست وزیر انگلیس به سرزمین های اشغالی که با عجله صورت گرفت، نشان داد که آمریکا از ترس به خطر افتادن موجودیت رژیم منحوس، بلافاصله فرمانده جنگ در اسراییل را بدست گرفت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بصیرت نوشت: بررسی مختصات  عملیات طوفان الاقصی نشان می دهد که غرب بشدت نگران فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

سفر بایدن و نخست وزیر انگلیس به سرزمین های اشغالی که با عجله صورت گرفت، نشان داد که آمریکا از ترس به خطر افتادن موجودیت رژیم منحوص، بلافاصله فرمانده جنگ در اسراییل را بدست گرفت.

حال که بایدن فرماندهی حمله رژیم صهیونیستی به غزه را به عهده دارد، آیا  بایدن توان مدیریت دو جنگ اوکراین و رژیم صهیونیستی را دارد؟ پاسخ به این سوال را می توان از رفتارها و موضع گیری های مقامات آمریکای دریافت کرد.

تلاش آمریکا برای مدیریت جنگ و جلوگیری از گسترش حجم آن به منطقه خاورمیانه نشان دهنده ناتوانی آمریکا در مدیریت و راهبری همزمان دوجنگ است.

با این وضعیت دو سناریو قابل پیش بینی است: الف:  بایدن تلاش خواهد کرد که حمله رژیم صهیونیستی به غزه را به طرق مختلف محدود کند و در آخر نیز دو طرف به سمت مذاکره سوق دهد.

این موضوع به معنای آن است که باید بدنبال تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی خواهد بود و در ضمن اینکه  برای حفظ موجودیت اسراییل قدم های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین یا اسراییل، کدام یک اولویت آمریکاست؟

اوکراین یا اسراییل، کدام یک اولویت آمریکاست؟