مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-21سياسي

تدوین لایحه اطلس سرمایه گذاری ابهر


اطلس جامع سرمایه گذاری که در واقع نقشه راه شهرداری در باب سرمایه گذاری را تعریف می کند تقدیم شورا شد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: اطلس جامع سرمایه گذاری که در واقع نقشه راه شهرداری در باب سرمایه گذاری را تعریف می کند تقدیم شورا شد.

علیرضا عباس نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بالای ابهر در حوزه سرمایه گذاری، عنوان کرد: با توجه به همین موضوعات، فرصت ها و استعدادهایی که در شهر وجود دارد اطلس سرمایه گذاری ابهر تدوین خواهد شد.

وی با توضیح اینکه پتانسیل های شهر، فرصت های سرمایه گذاری، جذابیت های سرمایه گذاری و جزییات آن در این اطلس جانمایی، تعریف و برای سرمایه گذاران معرفی می شود، ادامه داد: امیدواریم این اقدام گامی رو به جلو در توسعه، عمران و آبادانی بیش از پیش شهر ابهر باشد.

این مسئول با توضیح اینکه اطلس جامع سرمایه گذاری شامل چندین طرح توجیهی است که هر کدام شامل طراحی، برآورد و هزینه کرد، توجیه اقتصادی و مزایای طرح است، اضافه کرد: برای شهری مثل ابهر که به عنوان دومین شهر بزرگ استان و دروازه فرهنگ و تمدن شمال غرب کشور، دارای چندین فرصت سیاحتی، گردشگری، تفریحی، اقتصادی و زیرساختی است پیش بینی می شود دست کم حدود 20 طرح سرمایه گذاری حداقل برای پنج سال آینده و بیشتر از دل این بسته بیرون خواهد آمد که سرمایه گذارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین لایحه اطلس سرمایه گذاری ابهر

تدوین لایحه اطلس سرمایه گذاری ابهر