مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-02سياسي

صدام را تبرئه نکنیم


جنگی که از اسناد شورای امنیت سازمان ملل تا منابع مستقل داخلی و خارجی و خود صدام حسین تردیدی در تحمیل آن به انقلاب نوپای ایران ندارند، با سرهم بندی مطالب چنان تعریف می کنند که انگار این امام خمینی(س) بود که قرارداد الجزایر را پاره کرد، - پایگاه خبری جماران: حجت الاسلام والمسملین احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم، در واکنش به شبهه افکنی اخیر در خصوص آغاز دفاع مقدس، یادداشتی برای انتشار در جماران نوشت.

مشروح این یادداشت را در ادامه می خوانید: وجوه مختلف اندیشه، شخصیت، دانش و عملکرد امام خمینی(س) از چنان سابقه روشنی برخوردار است که ایجاد ابهام در هر یک از وجوه مذکور کار آسانی نیست.

ضمن اینکه به دلیل ویژگی شفافیت و صداقت در ارتباط با مردم، مواضع ایشان در دسترس همگان هست اما امام راحل به همان اندازه که دوستان دلداده فراوانی دارد، دشمنان کینه توز بسیاری نیز دارد که از هر وسیله ای برای ایجاد شبهه در اندیشه و عملکرد آن بزرگوار استفاده می کنند و بدون اینکه قصد شبیه سازی داشته باشم به تبلیغات بنی امیه علیه امام علی(ع) اشاره می کنم که وقتی از اهل شام می پرسیدند: این ابوتراب که او را لعن می کنید کیست؟ پاسخ می دادند: درست نمی دانیم اما گویا یکی از دزدهای شرور عراق است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدام را تبرئه نکنیم

صدام را تبرئه نکنیم